Inne i sommarbubblan

Lite läskigt är det, att tiden går så fort. Precis som vid den här tiden förrra året har jag hamnat i en liten bubbla med allt och alla som hör ihop med Gröna Lund. Trivs bra med kollegor som orkar vara knäppa med mig varje dag och försöker vila ikapp mig så gott det går, det få dagar jag har ledigt. 
 
Häromdagen, närmare bestämt i torsdags, vaknade jag och såg framemot en heldag som bara fick rulla på och bli som den blev. Hängde med Karls kompis Mimmi in till stan för en fika, vi fick med oss Erica en sväng med, och vi satt och hade det mysigt ett tag, innan Mimmi traskade iväg på dejt och Erica åkte hemåt för att sova ikapp sig. Jag satte mig tillrätta och stannade kvar och läste ett tag innan Oscar hörde av sig och ville luncha, vi fick med oss Axel och satt länge och kikade på folk som gick förbi. Mötte upp Helena och begav oss hemåt för att laga middag och mysa i soffan. 
 
Efter att ha försökt sen gymnasiet och nästan, inte helt, gett upp för ett tag, kan ni kanske ana hur glad jag blev när jag loggade in och såg det här?
 
 
Hela helgen bestod sen av jobb, sova, jobb, sova och lite jobb till innan jag kunde fira till det med en utekväll. Dans och härliga människor gjorde kvällen och jag lunkade hemåt vid halv fyra. Tur att man inte behövde göra särskilt mycket idag i alla fall. 
 
Unnade mig något fint idag innan jag ägnade hela kvällen åt tvätt, telefonmys med Matilda och skype med Chistoffer. 
 
 
 
Hoppas ni alla har det kalasfint :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0