Rutin

Slutet av Februari kryper närmare och jag finner min plats bland ledsna men oftare glada barn samt i en lägenhet som skall bli hemma. Somnar så snabbt varje kväll, trött  efter tidiga mornar och sover harmoniskt drömlöst. Ena dagen följer jag med till tatueraren och firar med God mat och saknat sällskap för att den blev så väldans bra, andra myser vi till det hos Gustavs mamma, skäms bort med mat och bara har det så mysigt. 
 
Skulle ut och springa efter jobbet när världens finaste Christoffer ringer och gör mig sällskap på en powerwalk istället. För ibland slås jag av hur jobbigt det är att alltid sakna någon men samtidigt hur fantastiskt vackert det är!
 
 


Kommentarer
DIY Tobbe » Kreativ människa

Hej hej hallå där borta på andra sidan cyberspace! :D

Jag har nu korat vinnarna i senaste "Har du en blogg #4" och vill bara meddela det så du kan checka in mitt senaste inlägg och se om du hade turen och kammade hem ett pris! :D

Kram! :)

2015-02-23 @ 20:25:41
URL: http://tobbees.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0