Med ett större hjärta

 Dagarna börjar sina, tiden bara halkar omkring och jag försöker hänga med så gott det går. För det börjar bli påtagligt att nedräkningen har börjat, att jag snart sitter på tåget upp i landet igen och jag känner mig lite virrigt förvirrad över hur jag känner inför det. 
 
Den här veckan har börjat himla fint bara, hängde hela måndagen med Malin, fick se underbara bilder från Mexicoresan. Med solen i ögonen och en ivrig hund i täten fick vi en dos av frisk luft, innan vi hänge i Nässjö, åt god mat och slutligen hittade dessa två hos mormor. Bubbelexperterna. ;)
 
 
Började en strålande tisdag med att försöka springa bort träningsvärken, vilket gick sådär ;) men lyxade till det med en lång, mysig fika med Greta, finns så mycket att prata om när man ses på sällan. Hamnade i Aneby tillslut igen och Carro bjöd på fint middagssällskap. Annars har jag hängt med finaste Ludde hela kvällen, mysiga, saknade människa! För man behöver nån att skratta bort livets dalar med, se det komiska i all ombytlighet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Thea

Det vart väldigt svårt

2015-04-07 @ 15:50:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0