Bland värme och gröna ting

Hänger i Aneby-krokarna för tillfället, dessvärre mestadels nerbäddad i hög feber men det känns fin att bara vara här ett tag ändå.:)
 
Har hunnit med lite äventyr ändå och fått äran att köra bil, vilket var otroligt längesen. Som tur var körde jag den inte den här gången för såhär glad var Carro när vi körde fast och, med gemensamma krafter, fick putta upp den. Vi lyckades i alla fall och kände oss stolta resten av dagen :)
 
 
Hängde med Farmor till Eksjö och kikade på växter bland annat, kände mig väldigt engagerad osv, eftersom växter verkligen tilltalar mig ;) okej, kanske inte direkt men det var mysigt ändå och jag hittade farktiskt en fin en som fick följa med och bli spontanpresent till Solla!
 
 
En helyllemyspyskväll med Linn toppade min helg!
 
 
Eftersom jag oftast brukar flänga omkring de få dagar jag tillbringat här åt gången den senaste tiden, ska jag nu försöka att bara lägga all fokus på att ladda upp med energi igen, lugna ner mig och umgås med människor jag älskar. 
 
Hoppas ni alla har det fantastiskt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0