Mitt i tiden

Under veckan innan jul, när jag pluggade galet, var det ju också en massa spektakel med musikhjälpen. Helt fantastiskt att lyssna på medan hjärnan jobbade på och jag budade hem ett underbart halsband på deras traderaauktion.
 
 
Hermiones Timeturner som hon använder för att hinna till alla lektioner, så fantastiskt nördigt! ;) Funkar även utmärkt som tidsfördriv då man kan sitta och snurra på den massor ;)
 
Gårdagen fick jag äran att hänga med min kära bror i stan ett tag, vi kikade på kläder, provade roliga kepsar och han köpte en kjol till mig, vad händer när ens lillebror betalar en kläder? ;) Fortsatte kvällen mot stan och på en Tapasrestaurang med Gustav, Axel, Oskar, Peter och Sollan. Tusen tack för den fina julklappen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0