Lucka 24

Dags för den allra sista lucka för detta år, det har varit kul att få reflektera lite över året som gått och jag hoppas det har varit kul att läsa också :)
 
DITT BÄSTA JULMINNE
 
Minns när jag var liten, knappt kunde sova och vaknade supertidigt för att springa nerför trappan och kika på paketen under granen. Jag och min bror möttes i trappan med glittrande ögon. Nu för tiden sover jag en aning längre och det brukar bli så att jag får gå in och väcka en halvsur Simon för att få sällskap ner ;)
 
Vad är DITT bästa julminne?
 
 Hoppas ni får en fantastisk jul och njuter av tid med nära och kära! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0