Lucka 23

ETT INLÄGG MED EN MASSA KÄRLEK
 
Ett inlägg till alla fina som förgyller min tillvaro..
 
Gustav, 
killen med magiska kramar som alltid finns där och stöttar mig med sin kärlek! Du är den bästa och knäppaste jag vet!!
 
 
Min fina familj, Mamma, Pappa, Simon, Tova, Tord, Solla, Bine och Basse! Fina är ni och jag är tacksam för att ni alla finns i mitt liv! Alla släktingar som ringer ibland, farmor, farfar, mormor, mina kusiner, min kärlek till er är ofattbar!
 
 
Världens bästa Christoffer och Matilda som man alltid kan ringa till och prata om precis allting med, finaste vännerna!
 
 
 
Louise som jag saknar galet här uppe, Andreas som supersuchi-sällskap, Adina, alltid skönt chill och mys sällskap, det kämpande paradisegänget, Daniela som man alltid kommer fram till så bra saker med!
Och andra vänner som jag skrattat, gråtit, pratat och bara umgåtts med! Fina är ni allihopa och jag älskar er!
 
 
 
 


Kommentarer
Adina

Vilket fint inlägg ❤️❤️❤️

2015-12-23 @ 16:06:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0