Lucka 18

MINA SVAGA OCH STARKA SIDOR
 
-
 
Att vara välidgt känslosam är inte bara dåligt men det tar en hel del energi att känna mycket! En stor nackdel är också att jag gråter även när jag är arg, vilket hindrar målet för aggressionen att förstå riktigt vad som försigår ;)
 
Jag tänker väldigt mycket, analyserar och funderar. Ibland lite för mycket för mitt eget bästa!
 
+
 
 
När jag har något skolarbete eller liknande som måste göras blir det alltig gjort! Mitt driv är något jag är stolt över!
 
Att vara en känslomänniska innefattar även bra saker! För mig är det väldigt viktigt att människor jag älskar vet om hur mycket de betyder för mig, vilket dem också får höra så ofta som jag nu vill tala om det! Det betyder också att jag väljer att omge mig med människor som har hjärtat på rätta stället :)
 
 
 


Kommentarer
Adina

❤️

2015-12-18 @ 13:31:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0