En ledig måndag

Måndag, nämare lunchtid begav jag mig inåt stan. Där mötte jag upp Adina och vi traskade till fotografiska, som jag tjatat om detta! ;)
 
Flera intressanta utställningar men särskilt en som inte kan lämna någon oberörd. Fotografiska hade ett samarbete med UNICEF och den utställningen bestod i bilder och filmer med barn som flytt från Syrien, ingen ska behöva uppleva det som blev deras vardag, särskilt inte barn.
 
 
Tårögda gick vi vidare!
 
Skyndade oss mot centralen för att möta en munter Simon ;) firade en smidig resa med god mat innan vi drog oss in mot stan för att försöka hitta kläder till nyår. Gick sådär och vi mötte upp Gustav och Oskar. Hade en mysig kväll med nyårsplanerande och senare kom brödernas syster Lisa på besök :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0