Så det ska vara

De tre musketörerna samlade igen, äntligen. De finaste människorna jag vet landade i Stockholm till helgen, Christoffer till och med för att flytta hit! :D Började med att de mötte mig i dörren när jag kom hem mitt i natten efter jobb hela torsdagen. SÅ fantastiskt fint att ha dem här!
 
 
Somnade gott efter ett megakramkalas och taggade jobb och möte innan jag fick möta upp dem igen. Vi myste till det med en go frukost innan vi delade på oss. Spenderade kvällen bland alla karuseller, med god mat och avslutade det med ett glas vin på en pub vid slussen. Pratade om allt möjsligt och somande sen gott! 
 
Började dagen därpå med en tur på stan, Matilda shoppade gärnet och Christoffer fick tillslut nog,och vi åkte till Tantolunden och mötte Karl för sol och bad istället. Yoga för vissa.
 
 
Daniela kom och hängde med oss, bidrog till en riktig flashback från Härnösandstiden och jag kände mig ännu blekare bredvid henne ;)
 
 
Drog hemåt för att fixa iordning oss och äta pizza, innan vi åkte till Christoffer och bjöds på kladdkaka. Mums!
 
 
De andra var trötta men jag och Matilda hängde på Snaps och drack drinkar ett tag. 
 
SIsta dagen täcktes Drottninggatan av bokbord och vi mötte upp Mamma, Tord, hans pappa och Tova. Åt glass, läste böcker för Tova, pratade med författare av olika slag och fyndade galet.
 
 
Det var riktigt jobbigt att säga hejdå, men klart vi ses snart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0