Nystart och kämparglöd

Med en massa nervöst fladdrande i magen, begav jag mig till bussen, för första gången, påväg mot skolan jag ska spendera mycket tid på de främsta tre åren. Det var dags för upprop och det var i princip det, lite information och sedan var vi fria att gå igen. Fixade studentID och gick med i studentkåren innan jag begav mig hemåt och smaskade i mig pannkakor ;) 
 
Häromdagen fick jag med mig Christoffer på lite pluggshopping och jag känner mig mer än redo för första föreläsningen som är imorgon :)
 
 
 Pappa kom upp till storstaden en snabbis och vi firade med god mat på fredagskvällen innan han började peppa inför Tough Viking, en extrem hinderbana på 1,5 mil som han skullle delta i. FIck med mig Christoffer som hejarstöd och vi sprang mellan dem olika hindrena och tjoade så mycket som möjligt. Här är ett exempel på ett hinder med armgång i rep, något som ungefär en tjugondel av alla som deltog klarade.
 
 
Så stolt är jag! Min pappa har alltid varit en stor förebild för mig, och hans kämparglöd är verkligen en av anledningarna till det. 
 
 
Lerig och mysig ;)
 
Begav mig hemåt för en mellanlandning, innan jag hängde med Gustav på Kräftskiva, mysig avslutning på en härlig dag! Hoppas ni har det kalasfint :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0