Medbjuden i lyckobubblan

Vaknade tidigt igår, kanske för att min mysiga, varma sambo försvann ur täcket och till jobbet. Hade en härlig start på dagen med frukost, en kopp te och en helt fantastisk bok jag kommer skriva mer om när denna är utläst. Begav mig till stan för en mättande lunch innan vi följde strömmen till och från förjan och in på Gröna Lund.
 
Tova hade den bästa dagen någonsin och vi åkte nästan allting som hon, med hennes längd, kunde åka. :) Lite långa köer för en förväntansfull fyraåring men vi löste det ändå väldigt bra och det var magiskt kul att se henne så upprymd. Skrattandes pekade hon på magen flera gånger under åkturerna och sa att det pirrade så härligt och jag fick själv lyckligt fladder av den sötaste ungen.
 
 
Slushen var en av huvudgrejerna, det kluriga var ju dock att det fanns så många färger att välja på.
 
 
Här sitter vi och ritar med hungrande magar! Tack för en fin dag säger jag till Mamma, Tord och lilla Tovis. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0