Flackande helg

Hade precis en liten "stamp i golvet"- stund, för nä, nu går tiden alldeles för fort och jag hinner inte med. Gotland var alldeles fantastiskt, mer om det när jag fått alla vackra bilder. Men direkt efter begav jag mig mot dem Småländska skogarna för Anna och Freddies bröllop.


Helt otroligt vackra var dem och vi njöt av fin mat, samtidigt som värdparet bjöd på riktigt rolig underhållning. Mikaela och Jacob ni gjorde ett helt fantastiskt jobb. Såhär såg Mamma, Tord och jag ut dagen till ära.


Somnade gott hos Cinna och Thomas innan mina kära kusiner hoppade in och väckte mig i full fart. Fick en mysig Tova och gosa med ett tag också. En frukost med fint sällskap senare fick jag skjuts till Aneby och en halvtimme senare bar det av till Eksjl för kräfskiva med Sollas familj. Kräftätartävlingen togs på störta allvar.


Pappa och jag satte oss bredvid och åt godis istället. Roas återigen av tävlingsandan som så tydligt syns i Eriks blick. Åkte med Basse och Sabine hem och halvdog efter ett par nätters sömn. Myste ner mig med Solla framför en film och ser fram emot en lång sovmorgon. Hoppas ni har det fint :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0