Den Lilla Semestern, del 1.

För exakt en vecka sen påbörjades vår lilla tripp till Gotland :) Vi fick en solig start redan på båten.
 
 
Hade ju med mig min fantastiska fotograf/sambo och vi anlände till ett sommarvarmt Visby. Bodde på ett jättefint hotell med underbar frukost. Eftersom vi båda tycker det är spännande med kultur och historia vandrade vi runt bland alla ruiner och läste på alla skyltar. Alla fina små hus.
 
 
Vackra gamla byggnader.
 
 
Ännu äldre också såklart.
 
 
Traskade runt muren och fann lite inre harmoni och så vidare.
 
 
Jag blev tagen på bar gärning när jag såg en dörr som såg nymålad ut och ville röra såklart.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0