Sen sist

Våren har kommit till Aneby och jag blev mobbad av Carro för att jag blev så otroligt lycklig över alla blommor. ;) Hur fint?
 
 
HIttade en glad pappa utanför han och farfars affär och "hjälpte till" att tvätta fönster. Världens bästa pappa som saknas häruppe i Stockholm vill jag lova. 
 
 
Kusin och syskonmys varvades medan vädret forsatte med sin schizofrena bana och varvade störtskurar med vårvärme.
 
 
En mysig prick följde med upp till Stockholm igen och jag fick min efterlängtade Loosan-dos. Vi var på Danceoke, man proppade helt enkelt in en massa folk och körde igång musikvideos som alla skulle härma så gott det gick, vilket var fantastiskt kul verkligen. Det enda vi ångrar är att vi inte berömde snubben i blå tröja som inspirerade oss med sina all-in-moves. Med en kö som denna var det nära att vi inte kom in, men puh, tillslut gjorde vi det och det var kul att ett sådant event lockade så mycket folk. Kön var lika lång bakom oss bör tilläggas.
 
 
Fredagskvällen till ära fick vi finsällskap, Karin och Sofia kom förbi och vi drack vin och pratade om allt möjligt. Började Lördagen med en föreläsning av Clara Henry, och vi fick lyssna på en härlig, ofta rolig, alltid lärorik
blandning om bland annat mens och feminism.
 
 
 
Kvällen spenderades på fotografiska med Erica och jag bara älskar den transliknande känslan jag alltid får när jag kliver in där. Här är en av mina favoriter.
 
 
Kungsträdgården blommar för fullt och självklart måste man njuta av värmen under alla rosa fina blommor, vilket vi gjorde igår innan Louise begav sig neråt i landet och jag och Gustav mot hans Pappa för en fantastiskt mysig kväll. Solen sken precis sååhäär jättemegamycket och vi njöt för fullt av att bara skratta.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0