Okända tal och natursköna ting

Fina dagar bara går. Tisdagen var inte vilken dag som helst, utan Gustavs födelsedag och han fick bestämma helt hur dagen skulle se ut. Efter stjärngalan satt en sovmorgon lite extra fint och vrålhungriga bakade vi scones innan vi begav oss mot klättercentret i ett par timmar. Fin träningsverk har jag som minne av dagen! ;)

Onsdagen började tidigt och jag fick använda mina matteskills och lära ut Pythagoras sats till ett gäng nior. Min nördighet fick ta plats och det var riktigt, riktigt kul!





Eftersom Christoffers resa uppåt i landet flyttades fram hade jag en hel eftermiddag fri. Hängde med Helena runt i stan på jakt efter tält innan vi åkte till Naturhistoriska museét och Cosmonova. Vi smög oss in på museét innan biostart och kikade på en gigantisk elefant bland annat.





Sen fick vi lära oss om Galapagosöarna samt om hur sömnig man blir av 3D glasögon ;)


Hoppas ni har det väldans fint allihopa.





Kommentarer
Christoffer

Jag är ju typ världens sämsta kompis som inte meddelade innan... Förlåt så hemskt mycket Olivia! Hoppas du har det super!! Saknar dig <3

2014-09-19 @ 11:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0