Givande fantasi(skt)

Stjärngalan, alltså avslutningsfest för alla Gröna Lundare startade upp denna vecka. Temat var fantasy och genom en "garderob" klev vi in i ett narniainspirerat vinterlandskap, så otroligt vackert. Innan hade vi träffats ett gäng, fixat och trixat med kostymerna. Jag och Christian kämpade oss fram med karta till Johanna och det var rikigt kul att se vad hur alla hade valt att maskera sig. Själv var man Arya i Game of Thrones, en serie som min rotation hade som tema, också något som jag helt totalt missat att kolla på, men jag fick lära mig en hel del under kvällens gång och kände mig allmänt cool med ett svärd nära till hands.

 
Det här var tydligen min bundsförvant fick jag veta, fina Simon!

 


Vi hade vår goa Karlsson på taket också såklart.



Och en hemmagjord dräkt som Gabbe hade kämpat fram.
 
Mat, vin, bra sällskap och sist men inte minst DANIEL ADAMS-RAY på scenen.



Kvällen fortsatte med dans på Viktorias i Kungsträdgården innan vi begav oss hemåt i tidig morgon. Vill tacka alla mina fantastiska kollegor och vänner för en klockren sommar, ni är helt klart BÄST, så otroligt mycket kärlek till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0