För det blir som det blir när det inte blir som det ska, men oftast minst lika bra

Glutenfria bullar är inte helt lätt att ordna, men vi gjorde ändå det bästa av situationen såklart; det vill säga tjoffsade till det och klumpade ihop allting i bullformar och det blev ändå riktigt gott tillslut. Bra början på en fin söndag. Annars har jag fått flickvänspoäng och bjudit på hemlagad middag med tända ljus, vin och TILL OCH MED efterätt, en god sådan också, egengjord chokladmousse. Maten var också på topp och jag var egentligen bara så himla nöjd över att jag inte brände quinoan, vilket annars hör till vanligheterna. Det, tillsammans med allt annat som bara SKA klara sig på egen hand i en kastrull.
 
 
Lördagskvällen avslutades på biljardpalatset och ja, det känns sådär stabilt när man har glömt bort lite hur man gör, men det gjorde matchen helt klart lite mer spännande för ibland gick det bra :) Dagen till ära kämpar mina armar med träningsvärk efter flera timmars klättrande igår. Datorn går varm på grund av jobbsökande inför kommande äventyr och snart hämtar jag min kära syster på dagis, så snart får jag hem en liten go Tovis att mysa med mitt i allt höstrusk. Tänkte att vi skulle börja kvällen lite såhär.
 
 
 
Varma kramar till er alla, hoppas ni får en bra start på veckan. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0