Mer kärlek till världen

Lite sponanitet och saknad! 
 
 
Alldeles för länge har jag tänkt våga, nu vågade jag och ni undrar säkerligen vad som står, "en kram är som en drog utan alla nackdelar". Modig tjej blev en nöjd tjej :) 
 
 
Saknade, älskade, knäppa vän. Skype står på schemat snarast!! 
 
 
Jag vet att Christoffer hade med sig en massa kramar men jag önskar bara att jag kunde ge tillbaka ännu fler riktigt ordentligt Och givetvis åka till ett varmt land igen, som vi gjorde precis innan jul förra året. Älskade Matilda, kärlek till dig.
 
Glöm aldrig bort att låta era nära och kära veta hur mycket de betyder för just dig, alla behöver höra.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0