Julemys och tillfälligt avsked

Nu börjar julkänslan ta sig in i vårt hus, innan jag åker hade jag en liten lista på saker jag måste hinna med och en av dem var såklart... att baka pepparkakor. TADAA, superkalas! 
 
 
Kvällen till ära har jag blivit bjuden på Indiskt, vilket förklarar matkoman som kom smygande på vägen hemåt. Gårdagens hejdåkväll till Florian fick en också att inse hur snart jag beger mig iväg, lite galet snart faktiskt. Sorgligt var det också att kramas för sista gången på ett halvår, Emma och jag avslutade kvällen med en lite sorgsen skål i hans ära. 
 
 
All lycka till dig i Canada!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0