Glassig saknad favorit

Till alla er glutenintoleranta kämpar som kanske saknar denna fantastiska glass lika mcket som jag. Som funderat på att skriva brev till GB och kräva en allergivänlig variant, jag lovar det har varit nära flera gånger. Här har vi lösningen, visst det blir väl inte EXAKT likadant, MEN det är absolut inget jag tänker klaga på för jag har nog ändå lite glömt bort hur den riktiga smakar! För alla kanske det dock inte är lika självklart vad jag håller på och svamlar om men det är ju....




tadaa! GB Sandwich som är grejen :D superenkelt och helt underbart god!
Här har ni receptet, kör igång bara :)






Kommentarer
dani

hahha tungt!

Svar: Så jääävla gott!!!
Olivia

2014-05-30 @ 10:30:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0