Det finns ingenting som Småland..

..så går de första takterna på den avslutningslåt vi sjöng på den pjäs jag spelade i för två år sedan. Igår fick jag äntligen se inspelningen av den, och det var riktigt kul att se den ur ett annat perspektiv :) Fin kväll bjöd det på som avslutades på bästa sätt med gamla vänners sällskap ända tilla långt in på småtimmarna.

Dagen har spenderats med bästa Louise och vi har hunnit med en hel del minsann. All min virrighet denna människa får stå ut med ;) haha





"Vi är oss själva när vi är med dem som får oss att känna oss som mest levande"

Ett klokrent citat minst sagt!





Till er som delar med er av era tankar, så vackra ord som jag aldrig kommer glömma! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0