Sprudlande sömnbrist

Så ligger man här och är alldeles för hög på livet för att kunna somna. Hade en himla fin dag med Daniela igår och det är så skönt att ha någon som gått igenom i princip samma fas som en själv, i och med hela Härnösandkarusellen. Man ser hur man växer, verkligen hela tiden och vi kommer alltid fram till så peppande och bra slutsatser i våra diskussioner.

Nu är det inte alls långt kvar tills jag fyller 20 och det kommer firas på bästa sätt såklart. Bråvalla är bokat och jag är så enormt taggad att jag bara vill skutta omkring överallt, helt fantastiskt kommer det bli. Alla underbara människor jag har kring mig just nu, så galet, galet BÄST är ni, allihopa!

Men det här med sömn borde jag alltså ta tag i ;) För imorgon väntar ett 13 timmars pass med full rulle!

Hoppas ni har det så förbaskat fint allihopa, nu är sommaren snart här på riktigt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0