Säkert kort blir till rullande morgon

Såpbubblor, bästa Nimas komiska ådra och kramkalas med fina Andreas förgyllde min heldag på Gröna Lund igår och efter ett par timmars sömn sitter jag nu på bussen mot Småland! Solen lyser in genom fönstret, jag har två hela platser att bre ut mig på och en riktigt bra bok, 4 timmar kommer nog ändå gå ganska snabbt. :) För första gången sedan kickoffen har jag också hunnit åka lite karusell.i veckan, Insane stod absolut först på min lista och jag hängde med min kära kollega Elin med vänner efter ett relativt tidigt avslutat arbetspass, suveränt! Blir taggad som en 10-åring varje gång jag åker och hoppas så innerligt på att den känslan aldrig försvinner, så vuxen vill jag aldrig bli. Tänker på den slutsats jag och Christoffer gjort så ofta, att vi är ganska mogna när vi inser att vi inte alltid behöver vara just det, för livet kan inte vara allvar hela tiden, fy sjutton va tråkigt ;)

Ett år sen studenten är det också på ett ungefär och det går inte annat än att se tillbaka, så fantastiskt kul var det! Balen, karnevalen och slutligen studentveckan, att beskriva det som minnesvärt känns som världens underdrift! Snart får jag i alla fall krama om min kära bror och familj igen, tiden har gått snabbt och det var ändå ett bra tag sen! :)














Kommentarer
Anonym

Du får ju visst krama din bror! Bildbevis och allting haha!
Hoppas du får det bra där nere, kram på dej <3

2014-06-15 @ 14:40:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0