Magi helt enligt egen fantasi

Försöker tänka ut ett bra sätt att beskriva dagarna på men det går inte riktigt och jag tänker inte försöka heller, för helt ärligt är jag aningen mållös, rubriken får definiera dem och kan inte annat än beskriva allt som helt fantastiskt. Efter långa jobbpass hela helgen började firandet av min födelsedag redan på söndagen, de allra finaste kollegor och vänner har jag. De hade bakat, fixat och donat med så mycket, ni är helt underbara! Världens bästa Louise reste upp hit och hängde på såklart och det kändes riktigt lyxigt att bara ha henne här. Tusentusen tack till alla som hjälpt till och gjort min födelsedag helt otrolig, guld värda är ni allihopa! Dagen till ära mötte vi upp bästa  Christoffer och Karin och njöt ordentligt i solen, tiden gick väl en aning för snabbt bara, kanske man kan säga ;) 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0