Solbränd rastlöshet

Just precis här spenderade jag hela min onsdag, med olika sorters sällskap och en brännande sol som alldeles för snabbt övergick till ett ljusrosa sken i fjärran. Går all in i tävlingen jag har med en kollega, har alltså till måndag på mig att bli brunare än honom och vinna, vilket jag självklart ska göra, för priset är glass och det är bäst!



Nu lämnar jag Stockholm för ett par dagar, med den allra mysigaste kvällen fastbränd i minnet! Bröllop närmar sig, neevositeten stiger och min lediga vecka har bara börjat, om än helt fantastiskt.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0