Månljusbegrundande

Sommaren är magisk, det är bara så det är, lite för bra för att vara sann. Därför tänker jag inte ens försöka återberätta allt som hänt sen sist jag kikade in, för det är alldeles för mycket att ta in, helt galet magiskt har det varit samtidigt som hemska händelser lurat med sin närvaro i bakgrunden. Hoppar helt enkelt bara fram tills igår där jag körde en sista-minuten-panik-letande à là Olivia-expert-på-planering-style och försökte hitta klänning till bröllopet på lördag. Det gick faktiskt, så jag är nöjd och firade med sushilunch med mamma innan en helkväll på Gröna Lund med Daniela, himla mysigt. Har också framkallat bilder från min engångskamera som hängde med runt på Bråvall och det var spännande ändå, att inte ha en aning om hur det blev, men lika kul det. 
 
 
 
Eftersom vår resa till Liseberg, som skulle skett idag, blev uppskjuten, fick jag äran att njuta av det fina vädret och förhoppningsvis har jag lyckats få lite färg ändå OCH jag har, icke att föglömma, badat för första gången i år (pool räknas tydligen inte). Himla fint var det i alla fall och jag hade goa Jennifer som sällskap i min solfrossa vilket gjorde det väldans mysigt. Hela dagen gick fort förbi bara och kvällen bjöd på grillat, försökte lära min kära syster att dansa också, vilket mest slutade med att vi bara hoppade och snurrade runt i trädgården, men det är ju allt som behövs egentligen. Avslutade kvällen på mysigaste sätt och hade målarverkstad med alla grannbarnen. Vi pratade om att man får måla precis hur man vill för det finns inget sätt som är fel egentligen och att barn som retas egentligen bara behöver en kram.
 
 
 
 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0