Lyckan bor i små ögonblick

Vissa tillfällen, det kan handla om en kväll, en timme eller rentav några få minuter, är bara så bra att allt allt fokus ligger precis på tillfället. Ibland fångas dem på bild, ibland inte, men de finns, de har funnits och de kommer alltid finnas tillsammans med alla nya som bildas. Ett av de nyårslöften jag gett mig själv är att försöka njuta och än mer uppskatta mycket av det som annars bara fladdrar förbi som vardagliga ting. Fina ögonblick kan ju va så olika, och inge så många olika känslor. Livet är bra helt enkelt, det ska jag aldrig tillåta mig själv att glömma bort trots de dåliga dagar som smyger sig fram, för även de har sitt syfte. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är lycka för mig, lyckan bor i små stunder och i alla dessa har jag bara kunnat släppa allt och njuta av att vara precis där jag är, det behöver alla. :) Hoppas att jag, ett år från nu, kan lägga till en mängd nya minnen som väcker samma känslor. 
 
Ha en underbar Måndag och njut av allt det fina vi omringas av.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0