Mosad hjärna

Som rubriken kanske antyder har min fokus varit en aning låg den sista tiden. Jag glömmer precis ALLT vilket gör livet lite stressigare än nödvändigt ibland. Får snart börja skriva listor med komihåggrejor! Men det nästan skrämmande är väl att jag förmodligen skulle glömma även denna ;) Har haft fina dagar ändå! Helgens förmiddagar har spenderats i danslokaler med, minst sagt, energirika barn.

Gårdagskvällen var helt suverän verkligen! Mötte upp Daniela på en mysig pub i stan, och vi snackade av oss om allt möjligt med några glas vin. Senare drog vi ut till slakthuset, ett uteställe i globenområdet. Kände mig lite sådär lagom fräsig när jag fick veta att vi skulle stå på listan in, lantis var det här ja! ;) Efter alldeles för lite sömn och 3 danslektioner på rad sjönk energinivån en hel del när jag väl hamnade i soffan. Dagen kommer alltså bli hyffsat lugn här vill jag lova ;)

Den allra knäppaste och bästa Daniela har vi här, sjukt go tjej som jag har och tacka för en svinbra kväll!



Önskar er en riktigt fin och lugn söndag :)


Kommentarer
Dani

Haha! Kul att du hade kul!! Kommer inte ens ihåg att du tog den där bilden på mej. Detta får vi göra om!

Svar: Hade de kanon! Haha borta tjej ;) Det måste vi verkligen!!
Olivia

2014-02-16 @ 17:40:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0