Det lilla extra

Hittar mysig gammal lapp med mitt namn på i plånboken, blåser näst intill bort i stormvinden uppe på den megalånga bron påväg till arbetsförmedlingen, halvdör på styrkepass på gymmet. Ja, saker som har drivit även denna dag framåt. Just nu är det många sjuka och det märks i antalet vikarierande danslektioner, bara denna dag har jag fått in 7 extra timmar lite överallt i Stockholm på mitt schema. Tänkte mig att det kanske är lite meningen att jag ska virra runt extra mycket en tid, för jag lär mig nya ställen hela tiden. Imorgon blir det, för det första spännande och se om jag ens kommer ur sängen - hej träningsvärk, för det andra om jag hittar hem till en liten sjukling i Solna för att få nyckel till danslokalen som jag kommer vistas i på Lördag. Här rullar det verkligen på minsann.

Hoppas det gör detsamma hos er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0