Lucka 2

Det starkaste minnet 2014.
 
Svårt är det att bestämma bara ett ögonblick med en oförglömlig sommar bakom sig, men jag har en kväll som hänger sig kvar minsann.
 
Det var den 9:e Juni, min födelsedag, och jag hade jobbat precis hela dagen med ett lite lagom pirr i magen. Jag skulle träffa människan som i början bara gjorde mig så väldans nervös. Jennifer och Helena hade fixat en massa fint, bakat och skämde till sist bort mig med present och bubbel dagen till ära. Vi njöt av varandras sällskap med en storslagen utsikt över vattnet och stängda karuseller. Jag bara pratade, kramades och mådde väldans bra kommer jag ihåg.
 
 
Vi dansade hela natten och jag kysste mannen som snor all min kärlek för första gången. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0