Alpint chilleri

Allt uppskjutande av sömnen som vi ägnat de senaste dagarna åt tog idag ut sin rätt.Är kämpeglad över att vi lyckades få internet att funka så snabbt och att dagen kunde börja med att visa runt fina människor i lägenheten och skryta över utsikten över berget, helt fantastisk är det ju! En vandring längs byns mysiga, upplysta gator förgyllde innan vi kämpade hemåt med fyllda matkassar. Vi lyckades till och med hitta en liten glutenfri hylla, tjolahoppsan-fantastiskt,  skulle jag påstå! :) Efter god mat och städning i lägenheten är det två trötta tjejer som förbereder en lugn och gosig söndagskväll. Imorgon står första arbetsdagen eller snarare natten på schemat och innan dess kommer Camilla och Nikolina hit, två av våra 4 roomies. 
 


Kommentarer
Holger

HERREGUD vad vackert! Helt galet! Njut njut njut! <3

Svar: Det är jättevackert här! Lite jobbigt att jag inte har pengar att åka skidor som de andra men hoppas det löser sig! Annars tänkte jag ge tid till mitt skrivande och att stressa ner mig!
Olivia

2014-12-08 @ 08:30:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0