Känslosvallande

Bästa kvällen på länge! En vanlig söndagskväll som blev så himla fin på ett väldigt enkelt sätt, för att jag hade rätt sällskap. Precis som det ska vara helt enkelt :) Avslutade kvällen precis här.





Två timmars sömn innan en arbetsintervju var väl kanske inte en av mina bästa ideer, men sömn brukar inte heller vara det jag lägger fokus på direkt, och så får det helt enkelt bara vara ibland. Turligt nog gick det vägen ändå och jag har ett jobb inför hösten som kommer. Vikarie kommer ni alltså se mig som runt omkring hela Stockholm, jag som klurat på om lärare kanske vore något för mig får en liten förhandstitt i alla fall! :) Efter intervjun begav vi oss mot fotografiska och lite besviken blev jag allt på utställningarna när de förra var så väldans bra, men klart värt ett besök i alla fall! God mat och fint sällskap gjorde även min måndagskväll sådär super, även om jag kanske inte var det mest energisprudlande sällskapet när jag somnade på soffan. Men så kan det gå ibland, minsann ;)

Denna kväll har också var efterlängtad och jag och Helena har äntligen sett filmen jag väntat så länge på "Förr eller senare exploderar jag". Mållösa är vi båda två, vackraste filmen vi sett, någonsin kom vi också fram till.

Värmde näst intill upp mina tårkanaler lite påvägen in mot stan, bara för att min vän är så fantastisk också.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0