I ett paradis av hetta

så vad händer? Jo, Turkiet och 38 grader i skuggan är vad precis vad vi håller på att smälta bort i.

Förväntansfulla vid flygplatsen...



vissa lite mer nervösa och redo att ta till lugnande medel..



Strax ombord på planet..



och swoosch...
Så klev vi ur planet och in i en vägg av värme.
 
Det första som hände var att vi rusade ner mot havet, mötte en säkerhetsvakt och helt plötsligt hade jag en liten liten bebissköldpadda i handen som han hade hittat. Jag döpte honom till Walter innan jag släppte ner honom i vågorna, är helt på det klara med att han redan har hittat ett gäng kompisar för livet som han har flyttat ihop med under en sten någonstans. Att han alltid kommer komma ihåg mig och att vi kommer mötas om flera år, och utan tvekan förenas som om detta hände igår.
 
Hoppas ni har det fint ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0