Sprängfyllt hjärta

Att vara överallt samtidigt fungerar inte, tyvärr! Men visst kan man ju försöka hinna med så mycket som det bara går. Människor tenderar att blanda ihop innehållsrika dagar med stress. Det är inte samma sak och bara en själv kan på riktigt inse vart den egna gränsen går, det är något jag börjat förstå. Låt ingen stoppa dig för att deras egna energi är någon nivå lägre.

Bästa veckan på mycket, mycket.länge är förbi. Det är lite sorgligt.men samtidigt kan jag se tillbaka på den med enorm tacksamhet gentemot alla som berikar mitt liv, fyller mig med energi när min egen börjar sina.




Tequila time:ing kallas detta, vi börjar få vanan inne ;) haha




Älskade sol, den underbart goa känslan av att alla kan få fylla på sina batterier.






Hoppas ni alla har haft och fortsätter ha en riktigt fin påskhelg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0