På väg

Efter en fin helg är jag äntligen på väg, något jag verkligen har längtat efter, för just nu är det precis vad jag behöver. Hade en riktigt bra lördag som började i solen, med fika och familjemys bland djur och lekfulla barn. Dagen fortsatte med en vacker promenad längs vattnet med en ny bekantskap här uppe i storstaden, tiden bara flög och jag tycker alltid det är så roligt med den nya energin man får av nya människor. Avslutningsvis landade jag på en pizzeria med min gamla kompis Daniel, kanondag verkligen. När jag kom hem på kvällen fann jag också en överraskning bland all packning;



Perfekt resegodis minsann ;) Efter förmiddagens alla dansklasser, som var en aning mer kaosiga än vanligt, behöver huvudet vila lite. Tågresan kommer alltså bestå av det en av mina elever tipsade mig om göra för att få tiden på ett tåg att gå fortare; sova! ;) Unnade mig själv en ny bok i väntan på tåget som också kommer göra mig sällskap, en som jag länge spanat in!





Hoppas ni har haft en riktigt bra helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0