Knäppisar på stan, för mysigaste dan!

Efter en morgon som vikarierande danslärare bar det av in mot city. Har alltså haft en finfin lördag med härligaste Christoffer. God mat och dansföreställning på DOCH (dans och cirkushögskolan) bjöd denna dag på och det var riktigt mysigt att få ur sig lite knäppighet med min minst lika schnojdiga vän ;) Efter första akten var vi en aning skeptiska tyvärr, men dem allra sista spända minutrarna på denna samt andra gjorde upplevelsen helt klart sevärd! :) Min kära vän Henke ringde när jag var påväg hemåt och ett par timmar tillbringades i telefon för lite uppdatering såklart, väldans kul även det. :) Helnöjd med dagen är jag och ser fram emot en relativt lugn och tidig avslutning på kväll för att ladda med energi till alla dansklasser imorgon bitti!






Kommentarer
Anonym

Hahah åh! Bästa bilden ju. Christoffer hör hemma på doch

Svar: Haha ohja :) att han gör, vi håller tummarna som gnuer!!! Hoppas du har det så himla bra fina du!
Olivia

2014-04-08 @ 21:33:21
Dani

Kommentaren ovan va från mig! Internet här fuckar

2014-04-08 @ 21:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0