Blomstrande

Jag. bara. älskar. solen. Verkligen! Ett uttalande som inte direkt är särskilt säreget, men inte mindre sant för det. Sverige blir som ett helt annat land när värmen kommer, i princip alla bli många snäpp gladare och allting känns genast mycket lättare. Det här med att flytta utomlands för att alltid få det så låter minst sagt lockande, frågan är dock om den magistämpel värmen får, på grund av den minimala bråkdel vi får ta del av, skulle försvinna då? Denna ledig dag resultarade i alldeles för mycket sömn och för lite plugg, haha, men jag fixade nya skor och njöt av vädret, det var så mycket mer värt såklart. Passade också på att fira in den 20-gradiga värmen med min nya klänning, hittad på Stockholm Stadsmissions secondhandaffär :)
 
 
Vill också passa på att visa upp en av mina favoriter från fotografiska, den fastnade minst sagt i huvudet även om jag inte riktigt kan förstå varför. Kanske för att den är vacker på ett ganska diffust sätt, den inger helt klart en lite udda känsla ändå.

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0