Ångerfull och frågvis

Det här med att gå hemifrån i ballerinaskor en dag på språng, där sittandet sammanlagt tog upp max en halvtimme på lunchen, var inte en av mina bästa ideer ;) Snarare en idioti från gårdagen som även kändes under dagens soliga vandring med min kära vän! Med god mat och fint sällskap glömdes snart denna lilla bagatell i alla fall bort som tur var. Något jag fick beskåda idag var i alla fall att denna lilla mupp har en annan syn på glassätande än jag, att man äter upp strösslet först och supersnabbt är för mig helt obegripligt :o Eller så är det bara jag som fortfarande lever efter barnsliga tankar om att man sparar det goda till sist, eller i alla fall så länge som det bara går innan det börjar smälta som attan, någon som håller med? ;) Han verkade ju nöjd i alla fall, så det får väl gå för denna gången, får hålla kurs i glassätande nästa gång vi ses annars ;)



Imorgon är det första arbetsdagen på Gröna Lund som gäller, genrepet inför premiären minsann. Parken fylls av familj och vänner till oss anställda och jag är väldans nervös måste jag erkänna!! Häromdagen träffade jag i alla fall på en kollega som jag kommer arbeta mycket med i sommar och är allihopa lika härliga kommer det ju inte finnas något att klaga på! Hoppas ni alla har haft en kanonbra lillördag :)


Kommentarer
Christoffer

Jag sparade ju det godaste till sist! ;)

Svar: Du har en konstig smak min vän ;)
Olivia

2014-04-24 @ 09:33:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0