Fokus och fotografbesök

Veckan har fått en bra dansstart och mitt fokus har varit på topp. Måndagens balettlektion bjöd på ett spännande besök, Niklas Hultberg som går foto här på folkhögskolan kom förbi en sväng för att föreviga vårt kämpande. Många fina bilder blev det och jag tror jag talar för oss alla när jag hoppas att han snart kommer tillbaka. Här har ni lite exempel på bilder han fixat till, ni kan ju även kika in på hans blogg och titta på fler av
av hans underbara bilder. 

http://hultbergphotography.wordpress.com/

 

Det performance jag tidigare tagit upp här har utvecklats en hel del ur de ideer vi har bollat med och här får ni ett litet smakprov på vad vi sysslar med;) Skuggspel är otroligt häftigt att jobba med. Har ni vägarna förbi vecka 45 kan ni ju alltid hoppa in på konsthallen här stan och se projektet i färdig form :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0