En lyckad landning

Precis som rubriken påstår har det varit lugna och fina dagar som rullat förbi. Tur som jag har, lyckades jag förvånansvärt nog timea in min mormors ankomst och det har varit så underbart mysigt att få massa tid med henne, och ett par härliga strappatser har vi allt hunnit med. Att känna hur krafterna sakta börjar återvända efter alla känslostormar och beslutsfattande känns riktigt gott även det. 
Helgen inleddes med att träffa en av mina allra bästa vänner, Louise, och det var verkligen precis vad jag behövde. Tack min goaste vän för en fantastiskt fin kväll! Extra lyckat kändes det ju också att få möjligheten att fira min kära mor, som fyller år dagen till ära. Morgonen bestod alltså av presentöppning innan den spenderades på löpbandet och gymmet, nära nog en perfekt morgon med andra ord. God mat och mysigt sällskap har annars lyst med sin närvaro och självklart har vi inte kunnat låta bli alla enorma lövhögar som nu lagt sig lite varstans. Frågan är väl dock om det är jag eller min söta syster som har det allra roligast;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0