Bastande avslappning och en skillad frisör

Sista lektionen med Jarek avslutade denna dansanta dag. Nu gäller det att vi alla håller uppe den energi vi haft dessa kanonfina lektioner. Bastun fick det bli för oss allihopa och man blev sådär lagom mjuk till stretchen efteråt!Imorgon är det dags för min allra första resa härifrån och det ska bli så otroligt mysigt att bli lite bortskämd av min kära mor. Att gosa med min fina syster äntligen, efter flera månader kommer kännas helt underbart. Taggar för att verkligen kämpa som en gnu sista dagen för denna dansvecka och håller alla tummar jag har för att Daniela blir nöjd som få med sitt fina nyklippta hår. Matilda agerar frisör för kvällen och känner att jag måste citera henne som avslutning. Hennes pepptalk för att ge Daniela modet att låte henne klippa löd nämnligen såhär: "ja, men det är ju folkis. Alla klipper allas hår och alla ligger med alla" ;)



Hoppas allt är superkanonbra med er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0