Skimrande blå utsikt

 
En blåskimrande Globen, dagen till ära, var en del av den utsikt jag tog del av på min färd mot ett inbokat möte inför mitt första arbetspass. på något märligt vis kom utsikten tillsammans med en go julstämning, börjar tagga för den mysiga tid som julen kommer med redan, haha. Det ska i alla fall bli så otroligt spännande att äntligen få sätta igång med något ordentligt, och förhoppningsvis riktigt trevligt alldeles snart. Fler inbokade möten kommer passera innan veckan är slut och jag drar mig neråt Småland, spännande! 
 
Ligger hemma med en ordentlig förkylning och kul var det att ett telefonsamtal skulle bli  det allra första jag utsatte min röst för, stackars Matilda,förstod sådär halvbra vad jag pratade om tills min röst bestämde sig för att komma igång. Ruschen som blev till pendeln kanske inte heller var en av mina allra bästa ideer, men går den bara i halvtimmestrafik blir det en aning segt att vänta. Inne på centralen var det i alla fall full fart och det var riktigt kul att känna den goa stämningen hos alla taggade fotbollssupportrar ett tag. I soffan framför Sverige- Portugal blev också där jag tillslut hamnade och avslutade kvällen. Hoppas nu min bror, som befann sig live i publiken, inte blev alltför besviken på förlusten bara, allt går ju tyvärr inte som man vill alltid. 
 
Hoppas ni alla har haft en fin kväll! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0