Allt handlar om att hitta människor som är lite galna på ditt sätt

Kan inte riktigt förstå vad tiden håller på med, den går så förbannat fort hela tiden, till och med de dagarna som annars känns en aning sega. Idag har dock inte varit en sådan, seg, dag, utan har spenderats med den allra bästa, Louise, goaste Loosan! Julmarknaden på gamla stan var ett mål för dagen och precis brevid denna hittade vi ett underbart mysigt litet café, nya favoriten i Stockholm, lätt! Kommer dessvärre inte ihåg hur namnet löd för er som undrar men gosigt var det allt att gå in och omslutas av värmen efter en bra stund ute i vintekylan. Ska dock inte klaga då det faktiskt inte har gått och blivit vidare kallt än egentligen. En bra bit har vi vandrat idag och jag älskar verkligen känslan som kommer till en när gator och torg lyses upp av vackra, energispridande ljus och skyltfönster pryds av små tomtar och konstgjord snö. Cafét befann sig i en källare och bara entrén bådade ju gott för mysfaktorn, chai latte och varm choklad gjorde ju även sitt för den rätta känslan. :)
 
 
Fint är det när en byggarbetsplats utgör fokus i bilden med ja, finns ju så mycket annat fint att slänga sitt öga på som tur är ;) Denna fina dag avslutade med god middag och ännu goare sällskap, vilket gör att jag lägger mig för kvällen med ett leende på läpparna och önskar mig vackra drömmar. Avslutar med en sanning som stämmer lite läskigt bra in på hur jag känner för min kära vän, en av dem allra finaste är hon allt. 
 
 
 
Hoppas ni alla har det riktigt fint, var ni än råkar befinna er, kärlek i mängder!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0