Upp bland molnen, mot solen

Hm.. man kan ju undra varför en bikini landade i brevlådan en frostig morgon i slutet av november. Nej, jag ha rinte gått och blivit ännu mer snurrig, den ska faktiskt användas alldeles snart. För snart, mycket snart ligger vi här, på varsin solstol med vinter och kyla alldeles för många mil bort för att orka tänkas på. Längtar, det gör jag minst sagt! Men det är bara några mellandagar, ett par slitsamma jobbarpass, tåg och flygresa kvar innan vi sitter och njuter, det är precis vad jag ska göra, njuta, varje sekund och minut, av allt vi tar oss för. Känslan går inte att beskriva mer än såhär; fy fan va gött de ska bli!!
 
 
Fick se en go video häromveckan, fixad av ingen mindre än mittt härliga resesällskap samt föredetta klasskamrat. Finaste Matilda. Titta och lev er in i underbara stunder! 
 
 
 
 


Kommentarer
Fluff!

Åh ni kommer att ha det underbart där nere! Önskar att jag fick följa med :( ;)

Svar: Åh, de hade suttit så fint med ditt sällskap med! Hoppas du får det så fint du med. Kramar
Olivia

2013-12-01 @ 12:53:12
Fluffis!

Vilket datum åker ni?

Svar: Den 10:e från Köpenhamn :)
Olivia

2013-12-01 @ 18:14:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0