Magens alla fjärilar i ordnat kaos

Nu har nervositetspirret börjat lysa med sin närvaro. Den började komma smygandes redan i stan när det växlades pengar och köptes solskyddsfaktor, men slår till ordentligt när jag jag nu blickar ut över de packade väskorna. Kaoset med att få plats ordnade upp sig och jag har kanske först nu förstått att jag alldeles snart ska flyga iväg till värmen, på riktigt. Det har känts lite långt borta innan, måste jag säga, även om planeringen har varit i full gång. 
 
 
Julklappar har också hunnit fixas iordning, några av dem i alla fall, och att slå inte dem är nog bland det allra mysigaste med julen. Förra året uppkom också en ny tradition med några av mina kära vänner som leder till att jag under resans gång får klura ut lite julklappsrim, en gammal vana som jag verkligen tycker att vi borde ta upp igen. Det är svårt, javisst, men gör själva givandet så mycket mer personligt. Skulle det nu, där ute, finnas någon som är något utav en expert inom området, att rimma, är ni mer än välkomma att höra av er med tips!
 
 
Hoppas ni alla har det bra och ser fram emot en ny vecka med nya, spännande och givande utmaningar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0