Te i mängder och ett skyddande täcke

Dagarna går läskigt snabbt här och vi har nu haft 2 riktiga dansdagar, träningsvärken sitter i och det är bara att hålla tummarna för att denna ger med sig innan måndag. Fredagskvällen bestod i att klura ut vägen till en klasskompis och bli bortskämd med fika och te i massvis. Det blev en lugn kväll med trötta tjejer och killar helt enkelt. Väl tillbaka på studenthemmet fick jag ge med mig och hamnade tillslut framför en riktig gömma-sig-under-täcket-skräckis och det slutade i att extramadrassen i mitt rum användes för första gången, skräckfilm var alltså inget för oss. Men när klockan smyger fram runt 3 och man knappt kan hålla ögonen öppna, ja, då somnar man rätt fort ändå, särskilt när man hör ett par trygga, lugna andetag precis nedanför sängen ;) 
 
 
Lördagen började lugnt, en sovmorgon och fin frukost på det innan vi begav oss ut för och göra stan, där blev det också mat innan vi drog tillbaka! Hade en kanonfin buggstund på stan med fin publik innan, så dansen har vi lyckats få in idag med, haha! Nu väntar powerwalk och sedan finfint umgänge ikväll! :) Go Lördag med andra ord!
 
 
 


Kommentarer
Solla

Tjenare bruden! Kul inlägg och fina bilder i bloggen. Ni verkar ha det awesome i allra högsta grad, det gläder mig att ni funnit varandra så fort och har så kul!!!!!!! Ha det gott och dansa dagen lång det du älskar att göra!!!!
Kramis Solla

Svar: Hej Solla, va fint att du tittar in :) Ja trivs som fisken i vattnet än sålänge och vi har de kanonkul verkligen. Tack och jag hoppas allt är underbart bra där hemma, med dig och alla andra! Kramar till dig!
Olivia

2013-08-25 @ 20:10:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0